Znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania zadawane przez innych użytkowników, dotyczące korzystania z serwisu. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Jak działa receptomat.pl?
Czym jest e-recepta?
W jaki sposób mogę otrzymać e-receptę?
Ile czasu ważna jest e-recepta?
Jak długo będę czekał na teleporadę?
Jak udostępnić placówce medycznej swoją elektroniczną dokumentację medyczną?
Ile kosztuje konsultacja?
W jaki sposób zapłacę za konsultację?
Dlaczego usługa jest płatna?
Czy apteka zrealizuje e-receptę z serwisu receptomat.pl?
Co zrobić jeśli e-recepta zawiera błąd?
Czy muszę mieć Internetowe Konto Pacjenta (IKP)?
Jak odzyskać zapomniane hasło?
Czy jest możliwość zmiany adresu e-mail?
Nie mam wcześniejszych recept. Mam tylko kody recept. Czy to wystarczy?
Potrzebuję kilku leków. Czy muszę rejestrować kilka teleporad i je opłacić?
Czy mogę wypełnić formularz za chorego i odebrać za niego telefon?
Czy mogę zarejestrować konsultację ze swojego konta dla kogoś innego?
Nikt do mnie nie zadzwonił, a e‑konsultacja została opłacona – co teraz?
Dlaczego nie otrzymałem e‑recepty, mimo że zapłaciłem?
Czy mogę anulować konsultację po jej opłaceniu?
Jakie dokumenty są wymagane podczas teleporady?
Co to znaczy aktualna dokumentacja medyczna?
Czy mogę uzyskać receptę na lek refundowany i lek robiony? Jakie wówczas dokumenty są wymagane?
Czy moje dane medyczne są bezpieczne?
Ile czasu trwa konsultacja i kiedy otrzymam receptę?
Czy mogę opłacić konsultację zwykłym przelewem?
Czy otrzymam skierowanie do poradni specjalistycznej?
Czy skierowanie będzie wystawione w ramach NFZ?
Jak dostarczyć dokumentację medyczną do konsultacji, która została zamknięta?
Czy mogę zarejestrować konsultację do konkretnego specjalisty?
Czy mogę zarejestrować konsultację na konkretną godzinę?
Czy uzyskam zwolnienie na członka rodziny?